Zaznacz stronę

W relacji z sobą i innymi

 

Szkolenie „Komunikacja interpersonalna” to wspólna wycieczka różnych typów osobowości i stylów komunikacyjnych. Dwudniowa podróż uświadamia uczestnikom warsztatu jak te różnice wpływają na nasze relacje i jakość komunikacji. Warsztat dostarcza narzędzi ułatwiających porozumiewanie się. 

Średnio 350 godzin szkoleń rocznie, czyli 240 uczestników, którzy pomogli mi swoimi komentarzami, mailami, reakcjami na szkoleniach zbudować Dom Relacji

„Komunikacja interpersonalna”

Każdy potrafi mówić, prawda? Każdy też potrafi słuchać, choć słyszy to, co chce słyszeć. I może właśnie dlatego czasami masz wrażenie, że ktoś cię nie rozumie. 

Wiesz z pewnością, że dobre porozumiewanie się między ludźmi jest jedną z bardziej istotnych umiejętności w dzisiejszym świecie. Dzięki tej kompetencji możesz być właściwie zrozumiana, wysłuchana, dobrze traktowana. Ta umiejętność pozwala także Tobie na zrozumienie, wysłuchanie i dobre traktowanie innych, na budowanie satysfakcjonujących relacji.  Jest jednak małe ale …

…pozwala, jeśli:

  • odkryjesz swój własny potencjał komunikacyjny, 
  • uświadomisz sobie własny styl, w jaki rozmawiasz i słuchasz innych oraz jak lubisz rozmawiać z innymi 
  • odkryjesz bariery, które mogą Ci w skutecznym porozumiewaniu się przeszkadzać. 

– nauczysz się pozwalać sobie i innym na swobodne wyrażanie siebie, nazywanie swoich emocji, dbanie o siebie… 

Tego możesz dowiedzieć się i nauczyć podczas treningu komunikacji interpersonalnej.

Od 15 lat prowadzę warsztaty i szkolenia, a temat komunikacji to każdego roku średnio 350 godzin mówienia i słuchania, odkrywania stylów, demaskowania barier komunikacyjnych. To trening uważności na słowo i drugą osobę.

Chińczycy mówią: „Słowa są jak gwoździe wbijane w płot, nawet jak je wyjmiesz, ślady pozostaną”…

Zapraszam Cię zatem na szkolenie, które pokaże Ci obie strony w relacji i dostarczy narzędzi komunikacyjnych wspierających Cię w relacji w pracy i w domu.

Zbuduj ze mną swój własny Dom Relacji

Program szkolenia:

  1. Dwa wymiary komunikacji czyli o roli nadawcy i odbiorcy i różnych stylach w komunikowaniu się
  2. O słuchaniu czterema uszami i nadawaniu czterowymiarowego komunikatu oraz pułapkach, jakie z tego wynikają
  3. Proste i skuteczne techniki porozumiewania się i ich trenowanie
  4. Emocje w grze, czyli o tym jak powstaje emocjonalny komunikat i jak radzić sobie z takim komunikatem
  5. Asertywność jako filozofia porozumiewania się, czyli o wyrażaniu siebie, asertywnych prośbach i odmowie, a także krytyce i pochwale

Warsztat to 16 godzin szkoleniowych podzielony na 2 lub 4 spotkania. Pracujemy tyko i wyłącznie metodami aktywnymi, będą testy diagnostyczne, ćwiczenia indywidualne i grupowe, gry szkoleniowe i prezentacje, a wszystko po to, abyś jak najwięcej skorzystał/a z dostarczonej wiedzy.

Wystarczy tylko chcieć 

Gotowi?

Zapisz się

10 + 6 =